Off to a meeting

Var hemma från skolan idag för jag ska snart på ett möte i min nya skola eftersom jag ska flytta om typ 1& en halv vecka....
Teehhe
Men vaknade typ halv 8 ändå men jag orka inte gå till skolan och mötet börjar 1 xd hehehehe
Jaja nu har jag iaf klätt på mig och det tog typ ett år jag visste inte vilka byxor jag skulle ha wooah så det fick bli dom som jag typ alltid har lol xd
Och nu sitter jag här i soffan och äter godis från igår när jag och asil var i emson&emson :;)))
Sen efter mötet ska jag och mamma äta på Thaiii och sen shoppaaaaa lol
Jag kommer ändå inte hitta nåt i Alingsås xdddd men får se :D
Jaja nu måste jag äta frukost!! Ses!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu