omgg

lol hej !
asso jag har inte kommit in på bloggen på typ mer än en vecka för blogg.se har uppdaterats så jag har inte kunnat logga in och inte på mobilen heller ;ooo så jag får se om jag kommer in på appen nu....
jaja jag tänkte iaf berätta vad jag har gjort de senaste dagarna :d
jag va i ullared med mathilda i torsdags förra veckan hehee och där köpte jag lite saker bl.a kokosolja omg <33333333
och sååå har jaaaag.,,,, ehh
jag har typ inte gjort något :o elelr jo men jag kommer inte ihåg nånting :o
idag va jag i borås med mamma och våran kompis hehe
gjorde ingeting speciellt där som är intressant :P JOOO JAG SÅG LOREEN OMG
lol det e faktiskt coolt hon van eurovision :o
det är typ ''torsdagar i borås'' varje torsdags kväll i borås så kommer det en kändis och ikväll va det loreen:D fast jag såg bara soundchecken för den riktiga konserten börjaar typ nu vid 9 lolll jaaa
och så IMORGON FYLLER JAG ÅR :o 
lol hehe trevligt..
men alla mina kompisar förutom Asil har åkt på cup i örebro så jag kan inte va med dom men jag kan ju va med asil men hon ville inte va med mig igår :( lol
jaaa... så  imorgon får jag va med min mamma och pappa dåådaa eftersom min bror också är på cup i örebro med sitt lag... ååh varför slutade jag i fotboll :((( jag vill ju också följa med :(((((((((
men nu ska jag gå ut och kolla på fotboll tyskland-italien :D go tyskland ;d
jaja detta blev ett långt inlägg lol xd 
ses :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu