jävlar :(

hemma nuuuuu
eller det va ganska länge sen xddd
vi åt godis och va en liiten stund på liseberg :D
och asso omg det som hände på tåget.. omfg jag skakar fortfarande när jag tänker på det :(
asso först hade jag inget att göra när jag bloggade massa nya inlägg
så satt han och stirra på mig as längeeeeee
sen tillslut så fråga han typ vad jag hette jag ba
uhmm nicole
HAHA
men aa så fråga han var jag bodde så sa jag göteborg..
så fråga han hur gammal jag va så sa jag 15 hehiheie och han sa att han va 18 fast han såg mycket äldre ut så jag tror han ljög för jag va så ung för han ;s
han ba
ur very beautiful
jag bah MEN ÅÅH SHHUDDUP DU HAR INGEN JÄVLA CHANS PÅ MIG DIN BÖG DRA ÅT HELVETE
nä men jag bah
eeh hahhaaaaa...........
så tillslut så fråga han CAN I HAVE UR NUMBER, I WANNA MEET YOU SOMETIME
ååh jag blev så jävla rädd så jag skratta
så jag bah
uhm HAHAHAHA I DONT HAVE IT SORRY typ
för det blev så löjligt tillslut asso omfg
så gick asil på tåget också och det fanns 2 lediga platser brevid mig men HON SÅG MIG INTE ÅHH
men sen när vi skulle gå av han ba
BYE BYE! så såg asil det så hon börja skratta och då kolla han på henne bah, huh? omfg lol jag ville så gärna säga massa saker till han  nu efteråt typ, i have a boyfriend, please leave me alone..
eller typ säga att jag va 11 år så han skulle tycka jag va liiiite för ung..
men omg jag vill inte tänka på det mer lol.........
bloggar från babas dator nu igen så jag har inte bilderna här så jag lägger up dem sen :D
image description


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu