jävla app fan

jaa appen funkar fortfarande inte för den måste uppdateras eftersom det har kommit en ny blogg.se och min mobil e lite efter så det har inte kommit nån ääään
och jag hittar inte laddaren till min dator nånstans heller och jag är inte inne på mammas eller pappas eller min brors dator så ofta så det går inte att bloggaaaaaaa
men iaaaf igåår va det min födelsedag :d
va på resturang med min mamma och pappa hahahahhahaha mina kompisar e ju inte hemmaaa
så aaaa'
fick en påse med massa amerikanskt godis och pannkakor och typ vanilj cola omg <333
aa
och pengar osvv :d
OCH JAG FICK MITT JUSTIN BIEBER LINNE ÄNTLIGEEN
men har ju ingen bild på denna datoornrnnr
och idag va jag och klippte mig :D
fick dip dye bara sådär jag ba aah visst :o
fast den håller ju redan på och gå bort xd
nu kollar jag på sommarkrysseeeett
ååh såndär långt inlägg igen xdddddddddddddd
HEJDÅ :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu