#ImSingleBecause the only one i want is Justin Bieber

heyg heheheahha
asso jag kan inte sluta lyssna på believe seriöst, den bästa skivan NÅGONSIIIIIIIIN
nu ska jag skriva ett långt inlägg tills batteriet på datorn tar slut typ.. haha lol
jag ska va lite cool och redigera texten osv ;d
hooo  baby
i know lovin' u aint always easy
but it sure is woth a tryyy
ooh i cant help it
im just selfish
theres no way that
i could
share yooouuuu
OMGGGGGGGGGGGGG LALLALLALALALALALLALLALA IMORGON SKA JAG EGENTLIGEN FÅ MIN SKIVAAAA
men jag råka boka den till min gamla adress så den eftersänds hit och dt kommer ta typ 2 dagar xtra :(
whateverrr
sitter i mitt rum nuuuu
mitt på natteeeeen
eller klockan är bara halv ett hihi..
men det e sommarlov och jag kan LANA MED MIG SJÄLVVVV
ååh jag saknar lanen jag, mathilda och asil brukade ha hos asil när vi hade med oss våra datorer så satt vi helt tysta i mörkret och spela justin bieber spel och chatta med varandra :( åååh
eftersom det är så dåligt väder nu på sommaren så börjar jag sakna vintern :( lol
men det va på vintern vi hade dom lanen och åååh nu får jag saknings ångest :(
och så e min katt borta igen :'(
ahahhahaha
asil var e du ? :(((((
please smsa eller skriv till mig på facebook om du ser dethär please i wanna kno if ur alive
eller du kanske har åkt till turkiet igen bara sådär som du gjorde förra året ;oooo
ahaapp
jävla skit sommar... åååh jag vill bara åka utomlands nuuuu
typ till kroatien eller spanien eller turkiet eller nåt... kukrkiet ... hehehe ååh jag vill åka dit... och shoppaaa
ååh
jaja detta inlägget är vääääldigt onödigt..
såååå godbless dom som orkar läsa detta...
nu gick mitt internet bort också så jag får skriva tills dt kommer tbx...... hiheiheiheihei :D
nej skitsamma...
jaja nu ska jag kolla runt lite på datorn lite till eftersom batteriet aldrig tar slut...?
ses (;
image description
image description
image description
image description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu