TINYCHAT

Var inne på tinychat heela kvällen för jag fick brev från Matthew ahaha lol eller han svara mig på twitter och han hade skrivit att han va med the other boys så då gjorde vi en TINYCHAT OCH DOM KOM! aww det va först Paul och Matthew så såg dom mig dom bah WAIT IMMA GET JASON så tog dom dit han så sa dom HIIII så kom Mirko deras goa tränare och ville säga hej också!:D deras ljud laggade och tillslut så cpa allt så kunde dom inte komma tbx för dom va inne på mobilerna och tror det är dåligt på dom ;o Men vi såg dom iaf och till och med Brendin mathildas boii AW så söt Och Jason skrev igår att han skulle fortsätta prata med mig när han kommer hem för han får typ inte ha sin mobil här :p Jaja nu måste jäveln bara ladda ner kik också. :d nae omg hhahd det va kul att se dom iaf :') Men nu måste jag sova ses imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu