Time to say goodbye :(

Hej! Sitter i bilen just nu påväg till min farmor och farfar i stockholms skärgård nånstans :( måste berätta om igår också!!!! Haha oomg helt sjukt haha Vi följde med dom till ullevi för dom skulle kolla på häcken - örebro men vi hade ju inga gothia card men deras tränare fick in oss ändå för vi gick bakom några kanadensare (; men Jason som är den allra snyggaste sa till mig att jag va beautiful omfgg så jag bah haha so r you för han är verkligen vacker haha.. Så sa han, but you're gorgeous jag bah, and you're hot, han bah but you're STUNNING omgg han är så söt :') så jag bah BUT YOU'RE SEXY han bah you've already said that men jag sa hot så mfgofd ogmflfmflmfofflflfomfflomf Jason. Så va det en liten hemlig sakis som hände också men jag kan inte säga det här haha :o kanske nån annan gång lol Nej INTE nåt med sex lol omfg.. Så va vi tvungna att säga hejdåå för jag skulle åka idaag ååh Och btw han la armen om mig HEJDÅ :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu