I make the party shine when it starts blooming. This beat was bubble gum so I had to chew it.

Hejsannn!!!! Idag vakna i typ halv 2 för vi gick och la oss så sent.... Eller Majken och Mathilda vakna halv 2 men jag vakna lite tidigare :P Min mamma har vart jätte sur för vi inte lyssna på henne :( så hon tvinga mig att följa med till nån lamp affär och ö&b Lol Men jag fick meddelande av Jason så sa han att vi skulle smsa på imessage så nu har jag smsat jätte mycket med han haha :P Bara tids skillnad som suger nu!! Jaja Nu ska jag äta sen kolla på tv eller nåt.. Hejdå!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu