HEMMA NUUU

Asso omgg jag måste berätta lite mer om dagen asso jag dör.. Vi va med några som hette viktor, greg, tommy, sebastian och två till som jag inte kommer ihåg vad dom hette men aah Först gick vi till deras hotell och dom ville att vi skulle komma in till deras rum och när vi stog där i lobbyn så va det några små killar som ville ta kort med oss så vi gjorde det. Sen när vi va med dom stora killarna så trängdes vi i hissen och lol jag fick panik jag hatar hissar lol så va alla vi 9 där inne så gick vi till nordstan och leta efter nån stans att äta så tog vi dom till sunwall osv så åt dom och Greg haha så söt dom ville att vi skulle ta på hans händer dom ba Omg feel his hands, they're so soft lol så gick vi ut och jag spelade lite boyfriend Justin Bieber så gick vi där i gränden så körde bilen över mathildas fot :O så gick dom andra men Viktor och Tommy stanna kvar med oss så ringde vi ambulansen sen men den kom aldrig så kom mathildas mamma så åkte vi spårvagn till sjukhuset så va det Inget med foten så hon fick bara en strumpa typ och kryckor men hon vill inte gå med kryckorna så hon ska inte använda dom längre :P OCH IMON SKA VI DIT IGEN kl 10 på morgonen för dom spelar kl 11 så ska vi kolla på dom för Nathalie lova Tommy att komma för han har typ en crush på henne :P Men omg nu har jag ont i mina tummar lol så hejdå :P HAHAHA JAG VET ATT JAG HAR LAGT UPP DEN HÄR BILDEN 10000 GGR MEN DEN E SÅ SÖT HAHA VIKTOR HÅLLER MATHILDA I HANDEN SÅ DET SER UT SOM HON SKA FÖDA BARN LOL



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu