HEEJ

Hej kom hem från Varberg idag eller det va igår kl är över 12 haha whatever men ahh hade as kul i Varberg !:)) När vi kom dit åkte vi ut till en ö direkt så sola vi så fick jag våtdräkts bränna på benen omg så fult men vi hade våldtäkter på oss när vi åkte wakeboard bakom båten och orm eller typ en lång sak man kan åka efter båten ååh så kul så satt jag och Mathilda på den så gasa han på as fort för vi sa att han skulle köra det snabbaste så Kfkanbdössk Så ramla vi av hela tiden haha så kul! Vattnet va jättevarmt också så det kändes som man va utomlands :') Men vi grillade och åt god maaat och så fiskade vi krabbor och hade krabbrace så cyklade jag, mathilda, eric och fabian ut till campingen och sjöng as högt när vi cykla runt där med våran coola tandemcykel med en kärra därbak ;) Så kolla vi på os invigningeeen och så SKREV JASON TILL MIG efter 100 år. Så aw so cute Men nu ska jag göra ett till inlägg om TINYCHAT för orkar inte skriva det i samma inlägg, ejduu!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu