Godmorgonnnn

Åh jag kommer aldrig va lycklig igen..... eller jo men omfg. Fick inga vip biljetterrrr... Och ännu värre.. Vi försökte inte ens.. Och ännu mer värre.. Det va mitt fel :'( för jag fick inte köpa för mina jävla föräldrar åhåhåhh.. Dom tyckte jag fick nöja mig med mina parkett platser som också e bra men ÄNDÅÅÅ.. Men hoppet är inte borta för min farbror känner Max Martin som har jobbat med Justin så min farbror ska fråga men det är inte alls säkert eftersom han kanske inte ens är hemma då eftersom han alltid är i USA men får see :D Ajjaja Åååååååhhhhh MEN DET VA MASSA SOM INTE ENS FICK BILJETTER SÅ JAG SKA VA NÖJD FAKTISKT ATT JAG FÅR STÅ SÅ NÄRA. och dom tog slut på 20 sekunder!!! Jag tror inte vi skulle fått nåt men ändå.. ska iaf va med Majken idag som jag inte har träffat på hela lovet. Och med Mathilda också men jag träffar ju henne hela tiden lol men aa.. Nu måste jag gå upp och äta frukost ses sen!:) BTw hah vi cama med dom igen igår men bara med Paul och Landon men haha kolla va Mathilda måla ;) Haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu