Ännu en gothia dag!

Kom precis hem från ännu en dag i gothia xd Vi träffade världens bästaste amerikanare <333 inte dom som vi träffa igår utan några andra :P Jason var så grymt söt haha börjar gråta :') Omg haha jag orkar inte berätta allt men vi alla va så kära i Jason så jag tycker nu efteråt att vi va väldigt pinsamma :( ångrar det mesta :( asso vi skulle gå och shoppa med dom så gav vi Jason as snygga kläder att prova så ställde dom sig på en stol utanför och kolla in omg så pinsamt så slog asil honom på rumpan! Åh jag ångrar allt nu :'( Det verkade som han gillade oss men han tyckte säkert vi va jobbiga eller iaf dom som gjorde det o; men vi bestämde iaf att vi skulle komma och kolla på deras match imon kl 10 omg haha men allt för dom :d haha jk Men vi va på deras hotell rum så dansa en som hette Eddie för oss ahaha aw Orkar inte skriva mer, skriver sen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en delkropps-massage värde 395 kr. :)

http://aamandaesberg.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-delkropps-massage.html#comment

2012-07-19 @ 13:21:45
URL: http://aamandaesberg.blogg.se
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu