ÅÅÅLAND

Är ju hos min farmor och farfar utanför Sthlm och just nu är vi på båten som precis har kommit till Åland. Har sugigt internet hemma hos dom så passar på att blogga här för dom hade en bra wifi här :D I miss the boys like hell men det här ska nog gå bra. Är ju bara ett år kvar tills vi träffar dom igen ;) Och ja omg jag pussa Jason my homie. Dom tvinga mig eller asso han gilla tydligen mig aww så blev det mål på matchen så dom bah YOU HAVE TO KISS NOW!! ITS A TRADITION! Så ville Jason det haha så han försökte men jag tog bort huvet för hela deras lag stog där nere och kollade på oss haha så fick jag massa bitch blickar av andra tjejer haha BITCHES be jelly för han är så jävla snygg. Awh yeah. Så jag skulle ju såklart göra det men HHAHA så dom bah TAKE THIS GUMMIBEAR SO ahahdnfn aa jag skulle ta en gummi Björn som han hade i munnen och ta den till min mun med munnen omg så råka jag bita han i läppen jag bah OMGOGG IM SO SORRY AWWWWWW han bah ITS OK its sexy (; HAHAH Så aw så jag pussa han 5 ggr aw Så höll han armen om mig men jag kanske redan har sagt det haha men aw Jason :') MEN NU MÅSTE JAG VA MER SOCIAL MOT MIN FAMILJ SÅ HÄR FÅR NI bilder som jag älskar men ni redan har sett OMG :') <33 Haha jasoonn



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu