JULLLLOOOOOVVV

hejheeej sitter nu hos Mathilda och vi fick jullov för nåra minuter sennn hahhh så sköönt. senast jag bloggade här gick jag på skola i Alingsås men jag har bytt till skolan i Gråbo nu med mina vänninnorrr. jk men aaaa. fick också betygennn jag skulle fått mycket bättre om jag hade gått på denna skolan hela terminen för jag var ju så osäker i min gamla skola://// iaf är jag ganska nöjd för att vara första terminen i åttan. aja snart ska vi till stan med Nathalie och mathilda ska ta navel piercing och så ska vi chillaaa. ikväll ska Majken emelie och mathilda sova hos mig! sess sernnn



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu