USA:(

heeeej vet att jag sa att jag skulle bli bra på att blogga men kommer nog inte bli det ändå ):
blogga är kanske inte min grej haha men jag vill ändå inte ta bort bloggen.... än....
 
Jag vill så gärna åka till usa!!!!!:(
vet inte om jag har sagt det men jag ska börja sälja gt i mitt område och det är ju fina villor och dyra lägenheter här så kanske kan tjäna ganska mycket? men ska slita hårt för att tjäna upp pengar till usa som jag ska åka till om typ 2 år. Har börjat kolla med STS utbytes byrå eller vad man säger och fick hem en broschyr för ett tag sen men aaa.
Jag ska iaf åka, ingen tvekan om saken! det kostar 70.000 med boende & skola och jag tycker det är ganska bra? samt att resa med STS och man reser ju med andra utbytes studenter också så aa..
är så jävla peppad!!!!!!!!!!!!!!!!
man får 3 val och mitt förstahandsval ska vara Texas, andra Californien och tredje NY eller Florida idk yeeet
ååååh skulle bli så bäst<3<3<3<3<3<3
 
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu