Soorry bros

Att jag inte har bloggat men jag har leeevt liveeet. Lol typ inte men idag va jag faktiskt i Borås med pappa och bror men gjorde inget Speciellt för det går inte att shoppa med dom .__. Och mamma jobba så hon va inte meeedd. Så aa... Skolan börjar på måndag åh ):
Btw igår va jag och Mathilda hemma hos Majken för vi skulle byta presenter hahahaha lol men fick 2 par jeans av henne!!😱😱😱😱 så sjukt haha ett par rosa och ett par ljusaaa jeans. Omg så snäll<33333
Nu ska jag kolla klart på sagan om ringen hahaha sämst :3
Ses!


Lite bilder från Varberg.......... Lol



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu