Djuuup

Förlåt för jag inte har bloggat men det är helt sjukt jobbigt just nu omgggg. Jag låter as töntig lol men skolan började ju igår och det gick inte direkt bra... Började ju på en helt ny skola, jag känner ingen. Asso jag har aldrig pratat med en enda kotte här. Folk som ska börja på gymnasiet ensamma tycker synd om dem men då känner ju iaf INGEN nån. Kanske nån men inte alla. Det är värre när alla tjejer i denna klassen redan är kompisar och man kan inte välja vilka man ska gå till för alla tjejer är med varandra här. Det är bara om det inte får plats vid ett bord som kanske några sätter sig ensamma.. Annars skriker alla till varandra över klassrummet och har massa att prata med. Jag är helt ensam haha vågar inte prata med nån men jag försöker så hårt att ändå tänka ut nåt att säga... Det är omöjligt haha och så pratar alla med varandra hela tiden också så man får aldrig chans att prata.. Så är alla så grymt olik mig. Jag vill inte bli som dom liksom. Jag gillar hur jag är liksom och om jag bara umgås med dom så blir jag ju som dom. Går ändå bara bakom dom nu .. Nu sitter jag ensam i cafeterian för alla är och äter men jag kan inte äta för jag har en förjävlig klump i magen och halsen. Vill bara komma hem nu. Saknar alla mina gamla kompisar :( allt är helt piss tack vare flytten. Inga husdjur har jag kvar heller eftersom den ena katten sprang bort och den andra blev sjuk och dog i söndags:'(
Aja ingen orkade förmodligen läsa detta men skitsamma nu vet ni..
Hejdåå & fml.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu