Hemma nuu

Och det har varit en kul men väldigt jobbig dag xd hahaaaa
Först skulle jag köpa ett par byxor på gina tricot men så såg jag mathilda där och så såg jag att hon köpte dom Hahhh så tänkte jag att jag kunde köpa den andra färgen men hon hade redan dom dåå Haaha så aa det finns ju massa andra fina byxor där men asso mina ben e helt cp så alla byxor passar inte på mig det är bara vissa så jag vet inte vad jag ska göra...
Jag ville verkligen ha dom byxorna men Mathilda har alla fina kläder så jag kan ju inte göra nåt annat än att köpa liknande annars får jag ju gå runt i kläder jag tycker e fula.. :o
Men det skiter väll hon i xd
Jaja sen skulle jag och asil åka till emson & emson för vi trodde det skulle finnas as billigt smink och sånt men det fanns bara as billigt godis så vi köpte det.. Men vi visste ju inte hur vi skulle komma dit så vi fick prova massa bussar och så frågade vi och blahblahh haha lite svårt att förklara för dom som inte vet hur Göteborg ser ut xd
Vi hittade också en assss fin keps på nån affär haha minns inte vilken men set va typ LOS ANGELES keps omg den va as fin men vi ska åka in igen på måndag eller tisdag och köpa den eftersom vi e lediga :}
Men nu har jag skrivit mycke så nu ska jag nog äta nåt för har bara ätit godis :o
Ses

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3469307/images/2012/pic_200323534.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3469307/images/2012/pic_200323543.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3469307/images/2012/pic_200323550.jpg" class="image">



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu